latmask

Kom hem för exakt en vecka sen idag från Mallorca, men jag har verkligen inte orkat uppdatera. Men jag hade iaf 2 riktigt sköna och otroligt roliga veckor där tillsammans med Johanna och hennes familj. Blev disco nästan varje natt och jag saknar det redan. Vill tillbaka dit nu!
Imorgon drar vi iaf till Öland och då hänger Johanna också med. Michis följer också med tillsammans med hennes familj så det kommer bli skit kul! Johanna skulle sovit här inatt eftersom vi sticker så tidigt imorgon bitti, men hon har feber och förkyld så vi hämtar henne imorgon istället och då hoppas jag att hon kryat på sig.
HAHA seriöst, snart lägger jag ner den här bloggen.... jag suger på att blogga! PUSS
Blev en snabbis bild, för jag hinner inte skriva mer och dessutom har jag inte fått bilderna från johannas kamera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0